jdbnoveller

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

NOVEEEELLL !! :D

Av Emma Liljegren - 29 maj 2011 18:58

hiih :) 

okaj jag ska börja på en novell och den kommer handla om DETTTTTA :) ;

Ebba är en 16 årig tjej som  lever ett normalt liv i atlanta, hon går i en normal skola osv. det ända som inte är så normalt är att hennes mamma och pappa är skilda, de skildes för ca fyra år sedan och Ebba valde att bo kvar i ATL med hennes pappa.

Hennes mamma flyttade till LA och bor där nu, de pratas vid ungefär en till två ggr i veckan och ses på lov osv.

Hennes bästa kompisar heter Andreas & Louice..

a, Hon HATAR Justin bieber, men Louice ÄLSKAR han. 

Hennes Pappa dejtar en tjej, men det vet hon inte om förens hennes pappa berättar att Pattie (tjejen han adejtar ofc.) ska flytta in... Med hennes 17 årige son..


osv...

ska börja på först kapitlet nu :) <3  Ebba (hahha vet att det är Hayley men du får förestella dig att Ebba ser ut sådär ok?) :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Liljegren - 6 juni 2011 20:29

jag satt inne på mitt rum, kände hur det började skaka i kroppen, tårarna kom & jag mindes tiderna, tiden då jag hade han, och min barndomsvän...     ~flashback~   Christian ♥ Emma  skrev Linus på väggen i skolan. med en penna som ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

´Tycker ni att min novell är bra ?
 Ja!
 helt ok
 nej
 JA, Den äger
 usch nej den suger
 lite
 sådär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards